Hledáte informace o ....

Vážení zákazníci, připravili jsme pro vás stránku kde naleznete rychlé a užitečné informace které vám zodpoví nejčastější dotazy. Samozřejmě nás můžete kontaktovat v případě dotazů na telefonním čísle 800105205 nebo na online chatu v rohu obrazovky.

Informace o dostupnostech zboží

V této sekci naleznete co jednotlivé stavy dostupnosti znamenají a jak dlouho bude trvat dodávka vaší objednávky případně na koho se můžete obrátit s dotazem: Přejít k sekci

Informace o postupu vrácení nepoužitého zboží

Jak postupovat při vrácení zboží do 14dnů + potřebné dokumenty pro hladký průběh vyřízení. Přejít k sekci
zde stáhnete dokument pro požadavek na vrácení do 14 dnů
Doporučujeme si také přečíst naše obchodní podmínky. Upozorňujeme zákazníky, že pokud bude zboží jevit známky užívání nebo nebude kompletní můžeme započíst částku na uvedené zboží do původního stavu.

Informace o reklamaci zboží

Jak postupovat při reklamaci naleznete na těchto stránkách a zde naleznete dokument, který slouží jako vzor pro průvodní dopis když zboží zasíláte k nám. Tento dokument může sloužit i jako průvodné dopis když zboží předáváte k reklamaci na prodejnu. Neslouží však jako doklad o přijetí reklamace. Ten vám bude předán na prodejně nebo zaslán emailem při převzetí zásilky a překontrolování.
Přejít k sekci

Informace o Změně konečné faktury

V určitých situacích lze požádat o změnu údajů na faktuře. Tato služba je plně v kompetenci společnosti Comfor Stores a zákazníkovi nevzniká žádný nárok na úspěšné vyřízení této žádosti.
Stažení formuláře na požadavek

Uživatelská sekce

Přihlásit se | Registrace

Bezplatná linka pro objednávky 800 105 205

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací Souhlasím