Reklamace

Jakým způsobem můžete reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě comfor.cz.

Pokud je v záručním nebo dodacím listě uvedeno autorizované servisní středisko, pak může být místem uplatnění reklamace toto středisko pokud se zákazník obrátí sám na toto středisko s požadavkem reklamace. Zákazníkové právo reklamovat zakoupený produkt/produkty na obchodních místech COMFOR STORES a.s. tímto stále trvá. Není-li středisko uvedeno pak lze zboží reklamovat následovně:

Zboží můžete reklamovat na jakékoliv pobočce COMFOR STORES a.s. v těchto případech:

  • Platili jste on-line na webu, nebo na dobírku
  • Platili jste na pobočce COMFOR STORES a.s.
  • Máte fakturu od COMFOR STORES a.s. (hlavička prodejního dokladu je nadepsána s IČ Comfor Stores)

Časté dotazy k reklamacím zboží zakoupeného v COMFOR STORES naleznete zde.

zde stáhnete dokument pro požadavek na vrácení do 14 dnů

Zboží můžete reklamovat na partnerské prodejně Comfor v případě:

  • Platili jste na partnerské prodejně Comfor
  • Máte fakturu nebo prodejní doklad z partnerské prodejny Comfor

Seznam prodejen naleznete zde. Pobočky COMFOR STORES a.s. jsou označeny jako "Značková prodejna COMFOR", partnerské prodejny jsou označeny jako "COMFOR partner".

Uživatelská sekce

Přihlásit se | Registrace

Bezplatná linka pro objednávky 800 105 205

navysku_tiskarnaknotebooku

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací Souhlasím