Objednávky vytvořené od čtvrtku 28. 3. do pondělí 1. 4. budou odeslány v úterý 2. 4. Přejeme krásné Velikonoce
Objednávky vytvořené od 28. 3. do 1. 4. budou odeslány v úterý 2. 4. Přejeme krásné Velikonoce
515 266 300 (po-pá 09-17)
Váš košík je prázdný
Využijte nabídku DOPRAVY ZDARMA
a nezapomeňte se PŘIHLÁSIT
Problematický Update Windows - víme, co dělat

Problematický Update Windows - víme, co dělat

29. 10. 2018
Říjnový update Windows přinesl některým uživatelům problémy. V tomto článku poradíme, jak je řešit.

Mám si naistalovat říjnový update?

Říjnový update Windows přináší celou řadu bezpečnostních záplat, proto je rozhodně dobré ho nainstalovat. Bohužel se ale vyskytlo několik problémů - jedním z nich je i ztráta souborů. Ačkoli se doporučuje dělat před každou aktualizací zálohu, nemáte-li nastavený Cloud, v dnešní době byste asi nedělali nic jiného, než zálohy.

V tomto případě si ale zálohu rozhodně udělejte, může to zachránit vaše data. Zaměřte se hlavně na složku Dokumenty. Pokud se vám soubory smazaly, kontaktujte co nejrychleji zákaznickou podporu Microsoft zde: https://support.microsoft.com/cs-cz/contactus - mohou vám pomoci se záchranou dat. Čím méně budete PC používat, tím větší je šance úspěšné obnovy.

Problémy se zvukem po aktualizaci

Některé ovladače od společnosti Intel po nové aktualizacy nefungovaly dobře. Nyní je už ve Windows Update dostupná oprava, takže pokud zvuk stále zlobí, spusťte Windows Update, nainstalujte nové aktualizace a restartujte počítač - problém by měl být vyřešen. Stačí kliknout na start, napsat aktualizace a kliknout na vyhledat aktualizace.
aktualizace.png

Pády počítačů a notebooků HP

Pokud se vám zobrazuje modrá obrazovka a systém padá, může to způsobovat další chyba v ovladači - tentokrát je to ovladač klávesnice u některých přístrojů značky HP. Stejně jako u zvuku je již oprava na světě a pokud se nenainstaluje automaticky, stáhněte ji přes aplikaci Windows Update.

Nedaří se update nainstalovat, nebo instalace selhala?

Nejprve zkontrolujte, jestli problém nezpůsobuje antivir nebo VPN server. Vypnutí antiviru a VPN může instalaci umožnit.
Pokud ne, můžete celý proces aktualizace restartovat. Spusťte příkazový řádek jako administrátor (Stačí kliknout na start, zadat "Příkazový" a po kliku pravým tlačítkem zvolit "sputit jako správce")

Zadejte následující příkazy, každý řádek potvrďte klávesou Enter:

net stop wuauserv
net stop bits
net stop cryptsvc
Ren %systemroot%\SoftwareDistribution\SoftwareDistribution.bak
Ren %systemroot%\system32\catroot2 catroot2.bak
net start wuauserv
net start bits
net start cryptsvc

následně restartujte počítač a nainstalujte aktualizaci znovu.

Málo místa po aktualizaci?

Pomůže Vám jeden z našich dřívějších článků, postup je stejný. 

Pokud máte problém, který vyřešit nešel, nebo chcete nechat tuto problémovou aktualizaci na specialistech, zastavte se na jednu z našich prodejen a pomůžeme nalézt řešení.

Doprava od 28. 3.

Objednávky vytvořené od 28. 3. do pondělí 1. 4. budou odeslány v úterý 2. 4. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásné Velikonoce