515 266 300 (po-pá 09-17)
Váš košík je prázdný
Využijte nabídku DOPRAVY ZDARMA
a nezapomeňte se PŘIHLÁSIT
Vzdálená podpora nejen pro Home Office

Vzdálená podpora nejen pro Home Office

15. 03. 2020

Vyřešíme formou vzdálené podpory vše od nastavení tiskáren na pracovišti až po přípravu Home Office sítě zaměstnanců s prací v Cloudu a bezpečnému přístupu k podnikovým dokumentům. 

Jak funguje on-line podpora?

Naši technici jsou k dispozici on-line každý všední den 9 - 17 hod., mimo tuto dobu dle dohody. Technik se vzdáleně připojí k počítači či notebooku a pomůže s řešením IT obtíží. Po celou dobu jeho aktivitu vidíte a můžete tak zjistit, jak postupovat v budoucnu.

Pro co se on-line podpora hodí nejvíce?

Aktuálně se zaměřujeme především na podporu pro projekty, které převedly své zaměstnance na Home Office. Umíme kompletně zprovoznit a nastavit notebooky a domácí vybavení tak, aby se dalo efektivně a bezpečně pracovat s firemními daty. Můžeme nastavit Cloud a různé typy software pro projektové řízení, vzájemnou komunikaci a sdílenou práci na dokumentech, zálohování i monitoring a reporting. Dle konkrétního projektu a domluvy nabízíme také pokročilou správu sítě.

Jaké typické problémy řeší on-line podpora?

Nejčastěji jde o středně obtížné uživatelské zásahy jako instalace ovladačů hardwaru, řešení problémů s programy nebo vyhledání vhodného programu pro otevření souboru s neobvyklou příponou. V řadě případů lze řešit odvirování nebo odstranění infikovaného souboru, problémy způsobené přerušenou aktualizací. Vzdáleně dokážeme identifikovat, co zabírá místo na disku nebo jaké mohou být příčiny zpomalení počítače.

Pro které případy on-line podpora nepomůže?

Podmínkou je spuštěný počítač s přístupem k internetu. Pokud jde o hardwarouvý problém (rozbitý notebook) nebo potíže s připojením k internetu, je potřeba uskutečnit výjezd technika nad rámec on-line podpory.

Zaujala Vás on-line podpora? 

Kontaktujte nás na čísle 515 266 365, kde zodpovíme vaše dotazy a připravíme spolupráci na míru vašemu projektu.