515 266 300 (po-pá 09-17)
Váš košík je prázdný
Využijte nabídku DOPRAVY ZDARMA
a nezapomeňte se PŘIHLÁSIT

Reklamace zboží z e-shopu COMFOR.CZ

Vážení zákaznici, je nám líto, že zakoupený produkt nefunguje tak, jak má. Společně najdeme cestu, jak to napravit. Své zboží můžete reklamovat několika způsoby a zde si můžete vybrat variantu, která se týká právě Vás.
 
Jak reklamovat zboží?
V prvním kroku si prosím na nákupním dokladu ověřte, zda bylo zboží zakoupeno od firmy Comfor Stores a.s. nebo v některé ze 180 prodejen našich Comfor Partnerů.
 
Zboží bylo zakoupeno od firmy COMFOR STORES a.s.
Zašlete prosím reklamované zboží na naši centrálu
Adresa: COMFOR Stores a.s., Běly Pažoutové 742/1, Brno 624 00
Do balíčku vložte: reklamované zboží, kopii nákupní dokladu, kontaktní údaje a popis závady.
Nebo
Odevzdejte svou reklamaci na některé z našich kmenových prodejen
Reklamovat výrobek můžete na našich kmenových Comfor prodejnách. K reklamaci budete potřebovat nákupní doklad nebo č. objednávky. K reklamovanému produktu nezapomeňte sebou vzít příslušenství, které bylo součástí balení. Na prodejně Vám prodejci vystaví reklamační protokol a zboží odešlou do autorizovaného servisního střediska výrobce.
Seznam kmenových prodejen Comfor Stores a.s.
Comfor prodejna OC Olympia, U dálnice 777, 664 42 Brno, tel. 515 266 304, olympia.prodejna@comfor.cz
Comfor prodejna OC Futurum Ostrava, Novinářská 6a, 702 00 Ostrava, tel. 602 788 053, ovafuturum.prodejna@comfor.cz
Comfor prodejna Palladium Praha, Nám. Republiky 1, 11000 Praha 1, tel. 515 266 315, palladium.prodejna@comfor.cz
Comfor prodejna Praha Palác Flóra, Vinohradská 2828/151, 130 00 Praha 3-Žižkov, flora.prodejna@comfor.cz
Comfor prodejna Ústí nad Labem, Vaníčkova 27, 400 01 Ústí nad Labem, tel. 515 266 320, ustinl@comfor.cz
 
Zboží bylo zakoupeno (ne pouze vyzvednuto) na prodejně u některého COMFOR PARTNERA
Reklamované zboží přineste nebo zašlete přímo na prodejnu COMFOR PARTNERA, u kterého jste zboží zakoupili. K reklamaci potřebujete kopii nákupního dokladu, reklamovaný výrobek a jeho příslušenství. Na prodejně s Vámi vyplní reklamační protokol a zboží odešlou do autorizovaného servisního střediska výrobce.
Kontakt na svého COMFOR PARTNERA naleznete na nákupním dokladu nebo zde: https://www.comfor.cz/mapa-prodejen
 
Reklamace počítačů Comfor a X-Diablo
Společnost Comfor provozuje největší servisní síť v ČR. K nám máte kousek všude.  
Naše servisní síť zahrnuje jak kmenové prodejny (obchodní centra Praha, Brno a Ostrava), tak síť partnerských prodejen (180 míst v ČR)
Podrobné informace o jednotlivých místech najdete zde https://www.comfor.cz/mapa-prodejen
 
Nejste si jisti, jak zboží reklamovat? Chybí Vám nějaké informace? Chcete se poradit?

Zavolejte nám na zákaznickou linku COMFOR, tel. 515 266 300 v pracovní dny od 9–17 hodin a s Vaší reklamací Vám poradíme. Případně popište svůj dotaz nebo požadavek na email eshop@comfor.cz