Reklamace zboží z e-shopu COMFOR.CZ

Vážení zákaznici, je nám líto, že zakoupený produkt nefunguje tak, jak má. Společně najdeme cestu, jak to napravit. Své zboží můžete reklamovat několika způsoby a zde si můžete vybrat variantu, která se týká právě Vás.


 

Jak reklamovat zboží?

V prvním kroku si prosím na nákupním dokladu ověřte, zda bylo zboží zakoupeno od firmy Comfor Stores a.s. nebo v některé ze 180 prodejen našich Comfor Partnerů.

 

Zboží bylo zakoupeno od firmy COMFOR STORES a.s.

Zašlete prosím reklamované zboží na naši centrálu

Adresa: COMFOR Stores a.s., Běly Pažoutové 742/1, Brno 624 00

Do balíčku vložte: reklamované zboží, kopii nákupní dokladu, kontaktní údaje a popis závady.

Nebo

Odevzdejte svou reklamaci na některé z našich kmenových prodejen

Reklamovat výrobek můžete na našich kmenových Comfor prodejnách. K reklamaci budete potřebovat nákupní doklad nebo č. objednávky. K reklamovanému produktu nezapomeňte sebou vzít příslušenství, které bylo součástí balení. Na prodejně Vám prodejci vystaví reklamační protokol a zboží odešlou do autorizovaného servisního střediska výrobce.

Seznam kmenových prodejen Comfor Stores a.s.

Comfor prodejna OC Olympia, U dálnice 777, 664 42 Brno, tel. 515 266 304,olympia.prodejna@comfor.cz

Comfor prodejna OC Futurum Ostrava, Novinářská 6a, 702 00 Ostrava, tel. 602 788 053,ovafuturum.prodejna@comfor.cz

Comfor prodejna Palladium Praha, Nám. Republiky 1, 11000 Praha 1, tel. 515 266 315,palladium.prodejna@comfor.cz

Comfor prodejna Praha Palác Flóra, Vinohradská 2828/151, 130 00 Praha 3-Žižkov,flora.prodejna@comfor.cz

Comfor prodejna Ústí nad Labem, Vaníčkova 27, 400 01 Ústí nad Labem, tel. 515 266 320,ustinl@comfor.cz

 

Zboží bylo zakoupeno (ne pouze vyzvednuto) na prodejně u některého COMFOR PARTNERA

Reklamované zboží přineste nebo zašlete přímo na prodejnu COMFOR PARTNERA, u kterého jste zboží zakoupili. K reklamaci potřebujete kopii nákupního dokladu, reklamovaný výrobek a jeho příslušenství. Na prodejně s Vámi vyplní reklamační protokol a zboží odešlou do autorizovaného servisního střediska výrobce.

Kontakt na svého COMFOR PARTNERA naleznete na nákupním dokladu nebo zde:https://www.comfor.cz/mapa-prodejen

 

Reklamace počítačů Comfor a X-Diablo

Společnost Comfor provozuje největší servisní síť v ČR. K nám máte kousek všude.  

Naše servisní síť zahrnuje jak kmenové prodejny (obchodní centra Praha, Brno a Ostrava), tak síť partnerských prodejen (180 míst v ČR)

Podrobné informace o jednotlivých místech najdete zde https://www.comfor.cz/mapa-prodejen

 

Nejste si jisti, jak zboží reklamovat? Chybí Vám nějaké informace? Chcete se poradit?


Zavolejte nám na zákaznickou linku COMFOR, tel. 515 266 300 v pracovní dny od 9–17 hodin a s Vaší reklamací Vám poradíme. Případně popište svůj dotaz nebo požadavek na email eshop@comfor.cz

Přihlášení k zasílání novinek

Mějte jistotu, že vám žádný nový produkt neunikne!

Odesláním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle pravidel o ochraně osobních údajů.