-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Detailní popis produktu
Yeastar P520 hladce integruje hlas, video, zasílání zpráv a zákaznickou zkušenost, a další služby do jedné platformy, která nabízí sjednocenou komunikaci, která zvyšuje produktivitu a zjednodušuje provoz.
Yeastar P520 má stejné funkce jako Yeastar P550, P560 a P570 s výjimkou integrace API a PMS. Jde o modulární ústřednu, je tedy možné rozšiřovat počet jejích portů vložením přídavných modulů.
Podporované moduly jsou S2 (2x analogový telefon),O2 (2x analogová linka),BRI (2x ISDN2),SO modul (1x an. telefon, 1x an. linka),GSM (1 x GSM kanál, modul verze SIM800) a LTE (1 x 3G/4G kanál).Ústředna obsahuje 2 pozice pro moduly. GSM modul je možné použít pouze 1.
Klíčové vlastnosti a výhody
• Komplexní funkce pobočkové ústředny: IVR, hlasová schránka, nahrávání hovorů a další
• Klienti Linkus UC pro systémy Android, iOS, Windows, macOS a webové prohlížeče
• Týmový chat se sdílením souborů
• Integrovaná videokonference
• Pokročilé funkce call centra, včetně nástěnky, panelu front, směrování na základě dovedností, prioritní fronty, likvidace zmeškaných hovorů, SLA a mnoho dalších.
• Omnichannel messaging s integrací aplikací WhatsApp a SMS
• Integrace s Microsoft Teams
• Panel pro operátory hovorů typu Switchboard pro rozdělování a správu hovorů přetažením myší
• Připravené integrace s oblíbenými CRM a helpdesky
• Správa externích kontaktů a telefonních seznamů s podporou pobočkové ústředny
• Konfigurace a správa z jednoho místa
• Podrobné nastavení uživatelských oprávnění na základě uživatelských rolí a skupin
• Nejširší seznam koncových bodů a kompatibilita s trunky SIP. Podpora hromadného automatického přidělování
• Komplexní analýza hovorů a grafické přehledy hovorů
• Bezpečnostní opatření na podnikové úrovni
