Revimarket je virtuální marketplace, na kterém najdete bohatou nabídku produktů, které šetří nejen vaši peněženku, ale také prostředí, ve kterém žijeme. Zákazníci Revimarketu si přijdou na své, protože ví, že není nutné stále kupovat pouze nové zboží, ale často stejně dobře poslouží i zboží zánovní či nové, které se někomu jinému nehodilo.
Bez spolehlivých dodavatelů to nejde a my je máme, proto se nabídka Revimarketu neustále rozšiřuje. Atraktivní a spolehlivé produkty, které nabízíme, pocházejí od renomovaných společností jako jsou banky, poskytovatelé pronájmu IT vybavení, či velké nadnárodní firmy. Modely, které prodáváme, často nejsou starší než dva, případně tři roky, přičemž záruka u takového zboží může být až na dva roky, jako u nového sortimentu.
Výkon, funkčnost i vzhled zařízení plně zachováváme tak, aby zákazník mohl produkt ještě dlouho bez problémů používat, často i několik let. Nic neponecháváme náhodě. Naopak, každý produkt, než ho nabídneme, prochází velmi přísnou kontrolou a pečlivým procesem revitalizace. Odtud také pramení název Revimarket.
Většina nabízených produktů patří svým výkonem, konstrukčně (materiálovým zpracováním) a designem do prémiové skupiny zboží. Z toho plyne, že u takových zařízení je už od výrobce počítáno s delší životností produktu i při velkém pracovním zatížení. I přesto každé zařízení pečlivě vyčistíme, vyměníme části, které nejsou ve stoprocentní kondici, provedeme zátěžový test a vrátíme do továrního nastavení. Nabídku zboží rozdělujeme do kvalitativních tříd. Zákazník si jenom obtížně produkt ve třídě A nesplete s novým zbožím a ve třídě B na první pohled sotva zahlédne drobné kosmetické vady.
Revimarket není jenom způsob, jak šetřit finančními prostředky. Uvažujeme ekologicky a nestydíme se za to. S každým zakoupeným revitalizovaným zbožím, společně zmenšujeme pomyslnou, přesto v důsledcích zcela reálnou horu elektroodpadu, cca 55 miliónů tun ročně na celém světě. Recyklace pokryje jenom zlomek z celkového množství. Každý prodaný a znovu používaný kus z Revimarketu, snižuje potřebu vyrábět nové zboží, což vynásobeno počtem kusů v rámci celosvětové produkce, znamená obrovskou zátěž pro životní prostředí. Zcela zbytečně se musí těžit a hledat nová naleziště drahých kovů, spotřebovávat ropu pro výrobu plastů a pohonných hmot pro dopravu do všech koutů světa, kontaminovat vodu a ovzduší. S Revimarketem je definitivní likvidace starého zařízení odložena i o několik let.